136322093_3717621831663188_5764543746959672977_o.jpg

Conform Planului managerial al DÎTS, în vacanța de iarnă, au loc activitățile metodice ale cadrelor didactice.La 4 ianuarie s-au desfășurat reuniunile metodice ale profesorilor de istorie și geografie. În cadrul seminarului la istorie, care au avut ca temă:

,,Evaluarea în bază de competențe la istoria românilor și universală: aspecte practice”, s-au pus în discuție strategiile de evaluare, instrumentele active de investigare aplicate la clasă: proiectul individual. Ca exemplu a fost prezentat scenariul unei lecții-conferință în clasa a XII-a,”Povestea necunoscută a celui de-al Doilea Război Mondial” în cadrul căreia au fost prezentate produse realizate de liceeni: Cărți inspirate despre al II Război Mondial, Ororile Holocaustului reflectate în filme și cărți, Femei în al Doilea Război Mondial, Invenții în timpul celui de-al II război mondial si a. Participanților li s-a propus ca model o Fișă de evaluare a proiectelor. În luarea de cuvânt profesoara Arbuzneac Diana(Gimnaziul Săseni) a venit cu exemple din activitatea didactică cu elevii la tema dată. Ședința profesorilor de geografie a avut ca temă de discuție,,Utilizarea inteligențelor multiple în procesul de predare-învățare la orele de geografie”.În cadrul seminarului s-au pus în discuție valorificarea inteligențelor multiple la ore, în realizarea temelor pentru acasă. Profesoarele Roșca Ana(LT Țibirica), Popa Liliana(Gimnaziul Onișcani) au venit cu exemple concrete cu referire la relația: tipul de inteligență-modul de manifestare-sarcini de învățare.

Erezanu Mihail, șef secție MCFPC

136358312_3717621791663192_8056637244922369497_o.jpg